ΝΕ Γλώσσα Γ γυμνασίου

Όλα τα αόρατα παιδιά from Hellenic Parliament Foundation on Vimeo.

Χίλιοι καλοί χωράνε στην καρδιά μας!








Για αρχή..στο λεξικό   και στη συζήτηση που είχαν μπαμπάς και κόρη






A Class Divided from Azrieli Graduate School on Vimeo.

Καθώς παρακολουθείτε το παρακάτω  video απαντάτε  στο τετράδιό σας 
τις ερωτήσεις που ακολουθούν.




  • Σε ποιο είδος ρατσισμού κατατάσσονται τα λόγια και οι πράξεις της γηραιάς κυρίας;
  • Πώς αντιδρούν οι άλλο επιβάτες; Να δικαιολογήσετε την αντίδρασή τους.
  • Ποια "εκδίκηση" παίρνει ο νεαρός; Τι μήνυμα θέλει να προσδώσει ο δημιουργός της ταινίας με αυτή;
 Πληροφορίες για την ταινία εδώ

Κι αν νομίζετε ότι αυτά συμβαίνουν μόνο αλλού...Δείτε και  εδώ

Και στα σχολεία; Γίνονται τέτοια πράγματα στους κατά τόπους ναούς της παιδείας;
Για κοπιάστε στη συλλογή μας... , την έρευνα  και εδώ για τα αποτελέσματα.

Και μια πρόταση για αντιμετώπιση  του ρατσιστή, ώστε να μπει στη θέση του



Πόσο "καθαροί" από ρατσιστικές πρακτικές μπορούμε να είμαστε;
Η βιωματική απάντηση ενός τηλεοπτικού προσώπου ακολουθεί





Για τις δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις Ασκήσεις 



http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C107/358/2410,9222/

Επ΄ αφορμή του κειμένου 3 της 1ης ενότητας δείτε 

http://info-war.gr/dite-pos-kinite-kathe-prosfygas-sti-gi-ke-giati-den-imaste-to-kentro-tou-kosmou/#v=49.51101,23.57356,0.516,latLng&t=1.07&l=bdrk,ar 

Τρόποι Ανάπτυξης Παραγράφου εδώ, εδώ - ασκήσεις εδώ , εδώ


  Για το επικοινωνιακό πλαίσιο της επιστολής δες εδώ 







Επαναληπτική ματιά στη θεωρία














Ενότητα 1
Δες στον παρακάτω σύνδεσμο τα αξιοθέατα της περιοχής μας στην ιστοσελίδα του δήμου.
http://www.nafpaktos.gr/%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CE%B1%CF%84%CE%B1

  • Τι είδους αξιοθέατα διαθέτει η περιοχή μας; Διάλεξε ένα από αυτά και περίγραψέ το (σε 10-12 σειρές)  σε ένα φίλο σου από άλλη περιοχή, ώστε να το επισκεφτεί.
  • Κάνεις μια βόλτα στην πόλη ή σε κάποιο άλλο χωριό της περιοχής. Τι είδους τουριστικές μονάδες/ υποδομές βλέπεις; Μπορείς να προτείνεις 2-3 επιπλέον στηριζόμενος/η στα χαρακτηριστικά του τόπου και προσδιορίζοντας ποιο είναι το target group στο οποίο απευθύνονται; 

Αφού δείτε προσεκτικά το παρακάτω video απαντήστε στις ερωτήσεις.
  • Από ποιες περιοχές της Ελλάδας επιλέγονται οι φωτογραφίες; Είναι αντιπροσωπευτικές;
  • Κατηγοριοποιήστε τα αξιοθέατα: φυσικό-αστικό τοπίο, παρελθόν- παρόν κτλ
  • Ποιες από τις περιοχές που είδατε έχετε επισκεφτεί; Τι σας έκανε εντύπωση σε αυτές;
  • Ποιες από τις περιοχές που είδατε δεν έχετε επισκεφτεί; Θα θέλατε να τις δείτε από κοντά; Γιατί;



Με τρία τιμητικά βραβεία διακρίθηκε το ελληνικό τουριστικό φιλμ «Greek Tourism. An eternal journey» σε ισάριθμα διεθνή τουριστικά φεστιβάλ. 
Το ελληνικό βίντεο, σε παραγωγή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, συμμετείχε πρόσφατα στο Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών και Οικολογικών ταινιών SILAFEST 2015 (30/8-5/9/2015), που έγινε στο Veliko Gradište της Σερβίας, όπου και έλαβε το βραβείο «Blue Danube»(Γαλάζιος Δούναβης) για το καλύτερο πολιτιστικό τουριστικό φιλμ.Μέσα στο 2015 προηγήθηκαν άλλες δύο σημαντικές διακρίσεις για το ίδιο φίλμ: Πήρε 1ο βραβείο στην κατηγορία Country στο αντίστοιχο φεστιβάλ του Βερολίνου, στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ITB.H Ελλάδα έλαβε το 1ο βραβείο στο αντίστοιχο φεστιβάλ των Η.Π.Α. «US International Film and Video Fe stival».
 Αφού παρακολουθήσετε προσεκτικά το  video 
  •  να καταγράψετε τις πολιτιστικές αξίες που προβάλλει
  •  τη στοχοθεσία του και τα μέσα επίτευξης των στόχων









Και τώρα ένα  video από την εξαιρετική συνάδελφο Αλεξάνδρα Γερακίνη και τους μαθητές της.  Έτσι, για να παίρνετε ωραίες ιδέες...όχι μόνο για ταξίδι αλλά για δημιουργική αντιγραφή!




Για τους τρόπους σύνδεσης προτάσεων εδώ & εδώ 


Ενότητα 4η
Αναφορικές προτάσεις

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου